Acum doua saptamani, pe 19 iunie, Subaru Motors Trading, importatorul si distribuitorul autorizat Subaru in Romania, a lansat noul motor boxer diesel, un motor care a fost foarte bine primit pe piata internationala si care, iata, va fi disponibil si pentru masinile vandute in Romania.
Pentru cine nu stie, principala caracteristica a motorului boxer o reprezinta amplasarea cilindrilor si pistoanelor, care sunt asezate opus, la 180 de grade. Principalul avantaj al acestor motoare il reprezinta centrul de greutate mai scazut decat in cazul motoarelor cu cilindri in linie sau in V, ceea ce face ca masina sa fie mult mai stabila. Bineinteles, exista si dezavantaje, cum ar fi pretul mai ridicat al acestor motoare.
Primele modele care vor fi disponibile cu acest nou motor vor fi Legacy si Outback, care sunt deja disponibile incepand de la 28.332 Euro DDP (Legacy) şi 30.226 Euro DDP (Outback).
Iata si comunicatul de presa:
Subaru Motors Trading lansează motorul Boxer Diesel
Bucureşti, 19 iunie 2008 Subaru Motors Trading lansează în Bucureşti primul motor Boxer Diesel proiectat pentru autoturisme. Noul motor combină cu succes tehnologia Subaru – motorul unic Subaru Boxer, susţinut de sistemul foarte eficient Symmetrical AWD – cu performanţele unui motor diesel clasic – emisii de CO2 reduse şi consum redus de combustibil. Primele modele echipate cu noul motor sunt Legacy şi Outback, disponibile în reţeau naţională de dealeri autorizaţi Subaru Motors Trading.
„Siguranţa şi confortul, performanţele rutiere excepţionale şi manevrabilitatea uşoară, oferite doar de către Subaru, sunt acum combinate cu eficienţa unui motor diesel, construit cu grijă faţă de mediul înconjurător.”, a declarat Dl. Stavros Kanonopoulos – General Manager Subaru Motors Trading Romania.
Atributele motorului Subaru Boxer – compact, uşor şi robust, cu un nivel redus al vibraţiilor şi al zgomotelor, centru de greutate coborât – sunt intregrate în mod ideal motorului Boxer Diesel creat de Subaru. Mai mult, senzaţia de sportivitate datorată unui răspuns de excepţie al acceleraţiei este încă o caracteristică ce perfecţionează această combinaţie. De asemenea, construcţia sa conduce la cea mai eficientă utilizare a combustibilului dintre toate autoturismele din segmentul 4×4.
“Subaru a creat noul motor Boxer Diesel ca răspuns la orientarea cerinţei pieţei auto către automobile diesel. Pe piaţa din Europa în special, datorită canalizării atenţiei către mediul înconjurător şi către economie, motoarele diesel sunt din ce în ce mai apreciate, fiind economice şi potrivite condiţiilor de trafic de aici. Luând toate acestea în considerare, Subaru şi-a propus să construiască un motor diesel, fără însă a sacrifica atributele cheie Subaru şi nici aşteptările clienţilor. Astfel, rămânem fideli filozofiei noastre, centrată în jurul ideii de a asigura permanent conducerea în siguranţă, antrenantă, confortabilă şi cu deplină încredere în calităţile automobilului Subaru. Prezentând acest nou motor în România, sperăm ca un public cât mai mare să fie atras de linia completă de automobile Subaru, inclusiv de cele cu benzină.”, a spus Dl. Kanonopoulos.
Atât Legacy cât şi Outback sut disponibile în reţeau naţională de dealeri autorizaţi Subaru Motors Trading, la un preţ începând cu28.332 Euro DDP (Legacy) şi 30.226 Euro DDP (Outback).
Oricum in materie de motoare Boxter Porsche ramine lider.
silviu…..este BOXER!!! si nu este lider, tehnica folosita e aceeasi.
Cine este BOXER!!!…cine nu e lider Porsche???…in fine..Cosmin …tata…mi se pare ca tu cam intelegi gresit ceea ce citesti…sau trebuie sa traduc din romana in romana…!
e vorba la masina Porsche Boxter…si chiar e lider !!!…in fine…:))…normal ca e aceasi tehnologie…si motoare in 4 cilindri au toate aceeasi tehnologie….sau in fine nu stiu ce ai inteles sau la ce te referi tu :))..!
stii ce inseamna motor boxer…si care e principiul de functionare??