Honda CR-Z este prezent zilele acestea la Salonul Auto de la Detroit. Hibridul aduce impreuna un propulsor benzina si unul electric, una bucata transmisie manuala in 6 rapoarte si un interior 2+2. Arata bine ce vedem in imagini, nu? Atunci aflati ca versiunea europeana CR-Z va putea fi vazuta in Martie, la Salonul Auto de la Geneva.
Pe scurt: este prima masina hibrid din lume cu o transmisie manuala in 6 rapoarte, motorul i-VTEC de 1.5 litri lucreaza impreuna cu sistemul paralel hibrid IMA Honda (consum 5.0 litri/100 km si emisii de CO2 de 117 g/km).
Acum sa disecam putin. Motorul de 1.5 litri in 4 cilindri dezvolta 124 CP si 174 NM, iar cel electric, 14 CP si 74 Nm. Constructorul spune ca cifrele de varf ale cuplului sunt aceleasi cu ale motorului 1.8 litri de pe Civic. Noul CR-Z mai este echipat cu un sistem driving cu 3 moduri. In functie de modul ales de sofer, se vor modifica automat raspunsurile acceleratiei, directiei, timpului de functionare al motorului in cazul opririi in trafic si controlul climei.
Masina este echipata cu lumini de zi cu 8 leduri, proiectoare de ceata, sistemul de locuri 2+2 (scaunele spate pot fi rabatate pentru marirea spatiului bagaje), ecrane 3D si o consola centrala orientata catre sofer. Au fost folosite lonjeroane MacPherson din aluminiu forjat, ampatamentul s-a redus cu 115 mm fata de Insight, iar lungimea masinii este mai mica decat cea de la acelasi model cu 295 mm.
Configuratia 2+2 este disponibila numai in UE si in Japonia. Asteptam sa vedem ce va fi pentru restul pietelor.
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments