“Ca sa nu mai ramana repetent si la anul”, Corvette Racing Team a hotarat ca e cazul sa mai schimbe cate ceva. Si au inceput cu masina, care acum este un Corvette Racing C6.R GT2, model cu care echipa se va prezenta in sezonul 2010 la campionatul Le Mans America. Si cica s-a muncit din greu la noul model ce este bazat pe versiunea de productie a lui Corvette ZR1. Ii cred, nu de alta, dar se aliniaza la linia de start cu modele precum Ferrari, BMW, Panoz, Ford, Porsche sau Aston Martin.
Surprinzator, noul C6.R va imparti cu fratele sau de “oras” mai multe componente decat v-ati asteptat. Si aici putem enumera structura sasiului, directia, pachetul aerodinamic si design-ul caroseriei. “Unul din cele mai mari beneficii ale programului Corvette Racing, a fost incercarea de a demonstra ca tehnologia se poate transfera intre un model de curse si unul de productie.” a spus Mark Kent, directorul GM Racing.
Motorizarea este putin “incalcita” dar intelegeti cu siguranta. So…viitorul motor este un V8 de 5.5 litri, bazat pe cel anterior tot V8, dar de 6.0 litri, care la acea vreme era bazat pe cel LS7.R de 7.0 litri. Ati inteles ceva? Puterea dezvoltata va fi de 470 CP, ceea ce inseamna ca e mai mic cu 120 CP fata de cel de 6.0 litri. Hai ca v-am ametit…
Si daca ceva nu s-a schimbat, echipele sunt acelea. Tot Johnny O’Connell si Jan Magnussen pe Corvette C6.R No.3, Oliver Gavin si Olivier Beretta pe Corvette C6.R No.4.
Masinile vor debuta pe data de 8 August la Acura Sports Car Challenge, in cadrul cursei Mid-Ohio Sports Car in Lexington, Ohio.
Sursa egmCartech
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments