Bavarian Motor Works a inceput sa lucreze cu NASA (National Aeronautics and Space Administration) pentru urmatoarea generatie de EfficientDynamics fuel si pentru noua tehnologie eco. Klaus Draeger, seful Departamentului de Dezvoltare BMW a declarat celor de la CAR Online magazine ca procentul de economisire a energiei este de 5%, procent mai mare decat la actuala tehnologie EfficientDynamics. Aici ar intra si energia recuperata in urma franarii si sistemul stop-start.
De fapt ce va face NASA, sau, mai bine zis, cum lucreaza sistemul lor? Este vorba despre acel generator termoelectric (TEG) care ajuta satelitii sa converteasca caldura pentru a genera electricitate. BMW va monta acest sistem TEG in prototipul unui sistem de evacuare pentru a obtine aproximativ 200 kW. Asta inseamna ca acea caldura generata de combustie va fi convertita in energie electrica. Aceasta va ajuta si la sisteme precum controlul climatului care “papa” destul de mult.
Prototipul este deja gata si se afla in teste. Si pentru ca sistemul sa functioneze si mai bine, BMW va introduce si o cutie automata in 8 rapoarte, in locul celei dublu ambreiaj in 7 trepte.
Mai multe imagini in continuare
1 thought on “BMW lucreaza cu NASA pentru urmatoarea generatie EfficientDynamics”
Comments are closed.