BMW X5 2014 a fost dezvaluit

  • Scris de pe 5 Jun 2013 in BMW
  • Lasa un comentariu
  • bmw_x5_2014

    Cam asa arata noul BMW X5 2014. Daca va uitati „din avion”, n-o sa vedeti foarte multe modificari fata de generatia anterioara. Dar, daca o sa va uitati mai atent, o sa vedeti o grila mai proeminenta, o bara fata nitel modificata, lumini LED adaptive si multe, multe altele.

    Interiorul primeste materiale de o mai buna calitate, lumina ambientala LED, un display iDrive, elemente din lemn si elemente de culoare neagra, putin mai mult spatiu pentru pasageri, dar si un portbagaj care poate ajunge pana la o capacitate de 1.870 litri.

    Tot aici as mai aminti scaunele ventilate si incalzite, clima in patru zone, disponibilitatea unui al treilea rand de scaune, sistemul audio Bang & Olufsen si cel entertainment disponibil cu doua display-uri montate pe spatarul scaunelor fata.

    Sa trecem la motorizari si sa vedem de ce vor avea parte viitorii clienti. Mai exact, avem 3 motoare disponibile. Primul este un V8 de 4.4 litri, care dezvolta 450 CP si 650 Nm, motor care poate ajunge la viteza maxima de 250 km/h si la sprintul 0-100 km/h facut in 5 secunde. In cazul acestuia, consumul este de 10.5 litri/100 km, cu emisiile de CO2 de 244 g/km.

    Urmeaza X5 xDrive30d cu un motor TwinPower Turbo de 3.0 litri, cu o herghelie de 258 CP si un cuplu de 560 Nm, toti acesti caluti avand nevoie cam de 6.2 litri/100 km de „jaratec”, emisiile fiind de 164 g/km. Sprintul 0-100 km/h? Cam in 6.9 secunde. Viteza maxima la care poate ajunge? 230 km/h.

    Nu in cele din urma, avem M50d-ul, cu un tri-turbo de 3.0 litri in sase cilindri, care dezvolta 381 CP si 740 Nm. Ajunge la 100 km/h in 5.3 secunde si la viteza maxima de 250 km/h, consumul fiind de 6.7 litri/100 km, iar emisiile de CO2 nedepasind 177 g/km.

    Sigur ca avem noutati si la partea de manevrabilitate, aici amintind doar suspensiile adaptive, pachetul Comfort active suspension, sistemul Dynamic Damper Control, plus pachetul M Sport care aduce suspensii adaptive M (cu, din nou, Dynamic Damper Control si o suspensie aer spate).

    Cand o sa poata fi gasit pe piata? Pai incepand cam din luna Noiembrie a acestui an. 🙂

    Sursa WCF

    Inca un filmulet si mai multe imagini in continuare

    Etichetele postului: , ,

    Lasa un comentariu

    Nume (obligatoriu)

    Email (obligatoriu)

    Website

    Comentariul tau