GM a lansat noul Chevrolet Camaro 2010 pe piata din Statele Unite

  • Scris de pe 18 Mar 2009 in Chevrolet
  • 1 Comentariu
  • Declar ziua de astazi “Ziua Chevy Camaro 2010”. De ce? Pai uitati-va ce avem noi mai jos? In primul rand avem primul burnout video cu noul Chevrolet Camaro. Apoi avem primul video cu noul Chevrolet Camaro SS 2010. Apoi avem primul video cu noul Chevrolet Camaro RS 2010. Si la final avem si un set de fotografii cu acelasi model. Acum spuneti voi, puteam sa dau alt nume acestei zile?

    Bun. Deci sa incepem usor-usor, ca sunt multe de spus. Da, noul Chevrolet Camaro a fost dezvaluit de catre General Motors cu date oficiale complete. In primul rand trebuie sa stiti ca motorul V6 de 3.6 litri, injectie directa, vine in varianta standard pe modelele LS si LT, puterea oferita fiind de 304 CP.

    Daca ne referim la varful de gama, adica Chevy Camaro SS (Super Sport), acesta ofera doua motorizari de 6.2 litri, ambele propulsoare V8, unul dintre ele beneficiind de sistemul Active Fuel Management care imbunatateste consumul prin “taierea” a patru din cei 8 cilindri, motorul functionand in conditii normale si fara nici cel mai mic chin.

    Sa intram putin mai adanc in problema si sa incepem cu motorul V6 3.6 litri injective directa. Produce 304 CP la 5.900 rpm si aproximativ 370 Nm la 5.200 rpm. Sistemul de evacuare dual impreuna cu convertorii catalitici ajuta motorul sa atinga conditiile optime de functionare destul de repede.

    Trecem acum la motoarele noului Camaro SS unde sunt putin mai multe lucruri de spus. In primul rand trebuie sa stiti despre ce motoare este vorba. Capacitatea este aceeasi, adica 6.2 litri, ele diferind doar in functie de trasmisia pe care o au. Daca este cuplat la o cutie automata, atunci avem un V8 de 6.2 litri L99 ce dezvolta 400 CP la 5.900 rpm si 556 Nm la 4.300 Nm. Daca este cuplat la o cutie manuala, atunci avem un propulsor V8 tot de 6.2 litri, dar LS3, propulsor ce dezvolta 426 CP la 5.900 rpm si 569 Nm la 4.600 rpm. La fel ca si modelul cu propulsorul de 3.6 litri si acesta beneficiaza de sistemul de evacuare full dual cu doi convertori catalitici. Uitam sa va spun ceva despre transmisie. Fie ca este cea manuala , fie ca vorbim despre cea automata, cutia este in sase rapoarte.

    Cu un design ce se apropie de conceptul original, noul Camaro 2010 are un ampatament de 2.852 mm si masoara 4.836 mm lungime, 1.918 mm latime si 1.376 inaltime. Jantele standard sunt de 18 inch, dar optional poate primi si jante de 19 sau 20 de inch. Daca te uiti din exterior, pilonii tip B sunt aproape invisibili ochilor, dand chiar senzatia unui hardtop coupe.

    Black, Victory Red, Rally Yellow, Silver Ice Metallic, Red Jewel Tintcoat, Cyber Gray Metallic, Aqua Blue Metallic, Inferno Orange Metallic, White si Imperial Blue Metallic sunt cele zece culori disponibile pentru acest model. Si daca tot v-am spus cam ce poate primi noul Camaro, trebuie sa mai stiti ca mai este disponibil un pachet RS pentru variantele LT si SS. Acesta include blocuri optice HID cu inele halo integrate, un eleron spate pentru LT si jante de aliaj de 20” cu finisaj Midnight Silver.

    Sa trecem la interior. Pasagerii se vor “lovi” de un design modern ce iti transmite simplitate, dar in acelasi timp rafinament. Lumina ambientala este data de tehnologia LED, lucru ce da cabinei o oarecare stralucire. Instrumentele de bord sunt foarte bine puse in valoare, alaturi de care se mai pot monta pe consola indicatoare de presiune a uleiului, temperatura uleiului si alte instrumente. Nu se putea fara scaunele ajustabile, in patru directii pentru sofer si in doua directii pentru pasager, optional fiind montate unele incalzite si ajustabile in sase directii.

    Toate modelele au volan in trei spite, ajustabil manual, iar la partea de conectivitate si entertainment putem aminti Bluetooth-ul si un port USB, interfata pentru iPod, un Radio CD cu sase difuzoare si optional poate fi comandat un system audio Boston Acoustics de 245 watt cu noua difuzoare.

    La partea de siguranta amintim o multitudine de airbag-uri, incepand cu cele frontale, cele montate in scaune, cele cortina, centurile de siguranta pretensionate si structura robusta la care pe alocuri s-a folosit otel de cea mai buna calitate.

    Oare o sa-l vedem si in Romania?

    Sursa

    Inca doua filmulete si mai multe imagini in continuare

    Etichetele postului: , , , , , ,

    Trackback-uri/Pingback-uri

    Lasa un comentariu

    Nume (obligatoriu)

    Email (obligatoriu)

    Website

    Comentariul tau